maandag 11 november 2013

Een hele hoop inspiratie, wat soms niet zo slim is.....


Vandaag ben ik lekker naar de bibliotheek geweest, en heb ik mezelf verwend met een hele grote stapel met haak en handwerkboeken.

feestpoppetjes haken van Marieke Dissel
100 bloemen om te haken van Caitlin Sainio
haakparty op de boerderij van Christel Krukkert
Een wereld vol granny squares van Yvonne Koop
Bungelknuffels haken van Monique vos-meulenbroek
Hooked unlimited, knooopen met Zpagetti

Ik had de boeken gezellig op tafel gelegd en ben toen de jongens van school gaan halen. Na de thee ging ik ze lekker doorbladeren, en de jongens pakte beide ook een boek. Ze hebben met elkaar zitten overleggen welke het allerleukste was uit de boeken, en allebei kwamen ze tot de conclussie dat hun 1e keuze maar door mama gemaakt moest gaan worden :)

Dus binnenkort maak ik een sinterklaascupcake en een giraffebungel, want dat waren de keuzes van de jongens....

Mijn ideeen blijven nog maar even in de kast liggen tot deze projectjes ook af zijn.
Zo heb ik weer 4 projecten waar ik momenteel aan werk, en dat is wel weer even genoeg.

Groetjes Renske



4 opmerkingen:

marmarel zei

Héérlijk he, al die boeken! En herkenbaar, dat al die inspiratie soms weleens teveel kan zijn... ;-)

Unknown zei

leuk, ben jammergenoeg geen lid meer

Marjan zei

Altijd leuk weer om door zulke mooie boeken te bladeren, maar oh, vaak is er veel te veel moois in te zien en dan begint het 'dat wil ik óók maken'-virus op te spelen.
Leuk dat je voor de projecten van de jongens hebt gekozen. Ik vind het sowieso kanjers, heerlijk om te zien dat ze net zo creatief zijn/worden als jij.
Groetjes weer
Marjan

Corina zei

leuk! Veel plezier