donderdag 25 april 2019

Koningsdag tshirt voor Thijs



Vanmorgen kwam Thijs naar me toe, Mama, morgen hebben we de koningsspelen, kan jij een koningsthsirt voor me maken?

Natuurlijk kan ik dan, gelukkig had ik nog oranje en rode tricot liggen, en een klein stukje rood wit blauwe hondjes stof, en ben aan de slag gegaan.

Het tshirt is alweer klaar.
De bies weer aangezet met de coverlock en de biesgeleider. Wat ben ik toch blij met mijn Coverstitch CV3550. 

Morgen kan Thijs lekker mee gaan doen met de koningsspelen.

Het patroon is weer van Ellie and mac, de Kids Discoverer tee pattern, ik heb het patroon een klein beetje aangepast, omdat ik net te weinig stof had voor het rond laten lopen van het boven stuk. Die heb ik recht gemaakt.
https://www.ellieandmac.com/collections/girls-top-patterns/products/the-discoverer-tee-unisex-pattern?aff=1174

Groetjes Renske



Geen opmerkingen: