zondag 15 november 2009

Nog een kerstkaart

Vanmorgen kon ik heerlijk nog een sol kaart maken. Niels was lekker met zijn treintje aan het spelen (wordt wel tijd dat sinterklaas komt want de treinbaan is erg klein LOL) Vind de kaart weer erg geslaagd geworden. Heb de bloemen van nellie snellen weer gebruikt. Ik vind ze erg leuk om te gebruiken, vooral in combinatie met de takkenpons. De knoopjes heb ik van mijn moeder gehad. Er ging een stoffenwinkel bij hun in de buurt weg en die deed hele kokers met knopen weg. Mn moeder is volgens mij wel 4 keer langsgeweest en iedere keer werden de kokers met knopen nog goedkoper. Ik heb dus voorlopig voldoende knoopjes om te gebruiken, en als mijn voorraadje op is kan ik zo weer langs mn moeder :)

1 opmerking:

Cheryl zei

Mooie kaart Renske!

Liefs Cheryl