zaterdag 27 maart 2010

Opbergkastje voor mijn markers

Een poosje terug kwam ik een tip tegen om markers op te bergen in een cd kastje. Die tip ging over copics, en ik heb niet alleen copics, maar ook touch markers en promarkers (werken allemaal precies hetzelfde, alleen verschilt het in de soorten punten en de prijs) De touch markers waren net te dik voor in een cd kastje, dus ben ik op zoek gegaan naar een dvd kastje. Die vond ik bij de ikea. Daar mocht ik ook wat restkarton meenemen wat al precies de goede breedte had m plankjes van te maken. Nu liggen al mn markers mooi in het kastje op kleurgroep gesorteerd. Nu hoef ik niet meer met verschillende opbergsystemen te werken (voor mijn touch markers had ik koffers en voor promarkers een mapje en de copics los) maar past alles mooi in de kast. Ik heb kleine witte stickers ingekleurd zodat ik de preciese kleur op de dop kan zien. Ik werk er nu een week of 2 mee, en ik vind het echt super!!!!

1 opmerking:

chantal zei

erg leuke kasje renske
staat ook lekker vrolijk zo al die kleurtjes hihi
groetjes chantal