vrijdag 5 augustus 2011

Eindelijk af!

Eindelijk heb ik mn borduurlap van forever friends afgemaakt. Het is de trouwlap voor onzelf, en in september zijn we alweer 5 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch snel.
De lap ben ik begonnen voor onze bruiloft maar toen kwamen tussendoor de geboortelappen van de jongens, die ik belangrijker vond :) Af en toe pakte ik hem weer op, maar dat was niet zo vaak. Maar ik hem hem nu eindelijk af kunnen maken!! Ben er erg blij mee. Nu nog wassen en inlijsten en dan is hij echt af! Mag ik op zoek naar een mooi plekje in huis voor deze lap.

Groetjes renske

1 opmerking:

Welkom bij Happy Stamper zei

heel erg leuk zeg, ik kan echt niet borduren, daar ben ik zoooo slecht in, heb het een paar keer geprobeerd, maar nee ik kan het echt niet.
dus heb veel bewondering voor je.
hij is schitterend.

lieve groetjes
angelique