dinsdag 25 december 2012

Petit four voor de kerst

Ik loop vreselijk achter met het maken van de petit four van Grietje haar blog. Vandaag wilde ik lekker weer wat gaan inhalen. Dit keer maar niet in volgorde gewerkt van welke aan de beurt was, maar meteen met de laatste aan de slag gegaan, dat is er namelijk een speciaal voor de kerst.
De jongens waren lekker een kerstfilm aan het kijken (die we inmiddels al minstens 30 keer gezien hebben) en zo kon ik er heerlijk bij gaan haken. We hadden echt het kerstgevoel vandaag.
De petit four is meteen af gekomen. Een lekker patroon om te maken, en niet zo heel veel tellen dit keer, dat is ook wel eens fijn.
De foto's van de jongens zijn op het speelkussen wat ik van de week gemaakt heb (zie dit blog bericht en dit bericht)  Ze zijn er helemaal blij mee en hij wordt veel gebruikt.

Groetjes Renske







1 opmerking:

Jeanine zei

Ik vond het een makkelijke en heel mooi. Heerlijk hé, dat Kerstgevoel... Jouw jongens zien er schatjes uit!

Groetjes,
Jeanine