dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar !

Ik wens iedereen een super goed, gelukkig en creatief 2013 toe. 
Normaal doe ik niet aan goede vornemens, 
maar gisteren avond hadden we het er toch even over.
Ik heb me toen voorgenomen om een 365 project op pakken.
Ik weet van mezelf dat het me niet lukt om een heel jaar lang aan 1 project te werken,
maar ik had wel een ander idee.
Afgelopen jaar heb ik bijna dagelijks geblogd, 
dit jaar wil ik proberen om dagelijks mijn creatieve activiteiten van die dag aan jullie te gaan laten zien.
Dat zullen de ene dag hele grote vorderingen zijn, en andere dagen maar hele kleine,
maar het leek me wel leuk om te gaan doen.
Hopelijk lukt het me vandaag al om een hoop te handwerken en aan jullie te kunnen showen.

Groetjes Renske

Dit werkje van septemberspring maakte ik vorig jaar voor een vriendin van me.


1 opmerking:

Gera zei

Hoi Renske,

De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Wat een leuk project voor het nieuwe jaar!! Ik ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen!

Groetjes, Gera