dinsdag 15 januari 2013

sneeuwballengevecht van vilt en 2x haken

Vandaag een lekker creatief dagje. Met het weer van vandaag mocht dat ook wel van mezelf. Ik werd door de sneeuw geinspireerd om weer eens mn sneeuwballengevecht van vilt op te pakken. De doosjes zijn af en het poppetje begint ook al aardig op te schieten.

Verder lekker aan de slag gegaan met de sprei. Hij is nu 1,15 meter breed, breed genoeg om niet meer in het rond te haken maar rechte stroken te gaan haken. Iedere strook bestaat uit 62 bosjes van 3 stokjes, dus totaal 186 stokjes per rij. Dat zijn er best veel, ik durf ook niet uit te rekenen hoeveel stokjes ik nu in totaal gedaan heb, want dat zullen er vreselijk veel zijn....
Het leuke aan dit project is dat ik gewoon maar begonnen ben, en iedere keer meer ideeen krijg over wat ik met de sprij wil. Hij vormt zich echt naar mijn ideeen, ervaringen maar ook naar mijn bui. De kleuren varieren erg, en de ene dag heb ik zin in heel veel kleur en een andere dag juist in heel weinig kleur... Soms veel afwisseling, en soms juist weer minder......

Vanmiddag moest ik naar de tandarts en vanwegen het weer was ik wat eerder vertrokken. Toch was ik ruim op tijd om nog even lekker te haken. Ik heb ruim 1 1/2 granny kunnen maken voor mijn tas. Dus echt een lekker afwisselend dagje.

Groetjes Renske






Geen opmerkingen: