vrijdag 12 april 2013

2x een tas, en een super leuk boek!

Voor mijn verjaardag kreeg ik een super leuk boek: Sanne & Riet, Zo geknipt! 30 recepten voor je naaimachine.
Een boek vol met leuke en bruikbare dingen die je kan maken met je naaimachine. Incl de patronen en super mooi geillustreerd met kleurrijke foto's en duidelijke uitleg.
Ik kwam het volgende blog tegen:


Zo geknipt! Sew Along

en zo kon ik kiezen met welke ik zou gaan beginnen, want op dit blog hebben ze iedere maand 2 patronen die centraal staan. Deze maand is het oa recept nr 14 en daar heb ik nu de stof van geknipt:


Nu de tijd vinden om hem in elkaar te gaan zetten :)



Verder heb ik gisteren de laatste 3 grannys afgehaakt voor mijn tas. Nog even en ze zitten eraan.
Dit wordt het stappenplan voor deze tas:
- grannys aanzetten
-randen afhaken met grijze sierrand
- schouderband haken
- stof knippen voor de binnentas
-binnentas naaien
- gehaakte tas en binnentas aan elkaar zetten.

Hoe ik de binnentas precies ga maken weet ik nog niet, daar ben ik nog over aan het brainstormen........

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: