zaterdag 20 juli 2013

borduurwerk Fractal update 1

Ooit ben ik begonnen met een borduurwerk, fractal. Het patroon bestaat uit ontzettend veel bladzijdes en is volledig vol geborduurd. Ik kwam het werk gisteren weer tegen en wil hem nu weer gaan oppakken. Lekker afwisselen met het haken. Ik ben benieuwd of het werk ooit af ga krijgen :) Ik ben er denk ik 8 jaar terug mee begonnen, toen zeer actief, en langzaam aan is hij in de kast geraakt. Maar nu ga ik er met frisse moed tegenaan :)

Groetjes Renske




3 opmerkingen:

zjizjipke zei

Wow, dat ziet er heeeeel veeeel werk uit! Maar wel mooi :-)

Mamadoggie zei

Wauw, dat ziet er behoorlijk arbeidsintensief uit! Wat moet dat prachtig worden. Sterkte met het afmaken! :-)

Marjan zei

Wat een mooie kleuren! Ja wel heel veel werk, maar als je het over wat jaren verspreid ;-) blijft het misschien wel leuk om te maken.
Ik heb onlangs borduurwerken van bijna 20 jaar terug afgemaakt en ik vond het heel leuk om te doen!
Het is vooral leuk als mensen gaan vragen hoe lang je over zo'n borduurwerk hebt gedaan :-)
Veel succes ermee!
Groetjes weer
Marjan