woensdag 10 juli 2013

Doesburg Binnenstebuiten

Vandaag begon Doesburg binnenstebuiten, 4 dagen lang feest in de binnenstad van doesburg. Vandaag begon het met de braderie (die nog 4 dagen duurt) en gezellige muziek op straat.
Mijn zusje en ik zijn lekker over de braderie wezen wandelen en bij de 2e kraam was het al raak, een serie leuke bolletjes wol gekocht voor maar een paar cent per bol. Toen kwam ik bij het warenhuis moog garen tegen voor een nieuw zomertruitje. Allemaal 1 euro per bol, dus een mooie prijs voor weer een nieuw haakproject. Bij de boekhandel stond de nieuwe sandra haaktrends met een perfect patroon voor mijn nieuwe truitje met mijn nieuwe bollen wol :) Een geslaagde braderie voor ons.

Groetjes Renske




1 opmerking:

Unknown zei

Dat zijn nog eens leuke aankopen voor
weinig geld!