maandag 1 juli 2013

zigzag haakproject update 13

vandaag alweer de 13e update van mijn zigzag project. Ik ben benieuwd of jullie nu zien wat het gaat worden. De delen zitten nu aan elkaar en aan 1 deel moet ik nog 4x2 zigzag randjes maken. Verder moet ik nog een hele serie bloemen eraan zetten en de zijkanten mooi afwerken, en natuurlijk alle draden die los hangen nog mooi wegwerken. Maar het project begint nu lekker te vorderen. Het is leuk dat ik nu tussen de zigzag door al lekker wat bloemen kan haken, voor de afwisseling.

Vanavf vandaag werkt google niet meer met google reader. Om mijn blog toch te blijven volgen kan je dat oa doen via bloglovin:

1 opmerking:

janneke zei

Hai zus van Gonneke. Wat een leuke dingen maak je. Ik heb vooral je babyspullen bekeken. Mijn oudste is zwanger.
Ben net zelf begonnen met babydekentje haken (ze moet nog 7 weken, moet lukken toch?), niet in zigzag patroon wat trouwens ook erg mooi is.

groetjes Janneke (moeder van Paulien)