vrijdag 21 maart 2014

Crochet along update 11, #Cal2014




Gisteren heb ik heerlijk in het zonnetje zitten te haken, wat was het lekker weer! De cal vordert goed, en ik ben weer helemaal bij. Op naar de volgende toeren van deze week....

Afgelopen week heb ik weer een hoop spullen voor de webshop binnengekregen.

de toerentellers zijn weer volop op voorraad:
Bruine Digitale Toerenteller voor haken of breien

De ergonomische haaknaalden zijn er weer, in diverse kleuren en soorten.
Haaknaalden set van 8 ergonomische haaknaalden, paars

Ook de stekenmarkeerders zijn er weer volop.

Stekenmarkeerders zakje van 20 stuks

Ik heb nu een actie in de webshop, bij besteding van 20 euro of meer, krijg je gratis een zakje steekmarkeerders!

Groetjes Renske


2 opmerkingen:

bengelapen zei

Je deken ziet er prachtig uit.
Dat verloopgaren is een goeie keuze geweest !

Groetjes van An

Sofie zei

Mijn deken ligt op een heel laag pitje, ik was weken vooruit, maar vrees ervoor dat ik niet meer mee ben, ik haak er verder aan in de herfst!
Kom je morgen terug op ikblogjijblogt, want na een 2 tal weken vakantie kan het weer!
Veel succes