maandag 28 april 2014

2 jurkjes en een beren ketting, haken onderweg

Vorige week heb ik bij mijn moeder 2 jurkjes gemaakt. Vandaag hadden we eindelijk de tijd om ze op de foto te zetten terwijl ik ze aanhad.





Thijs (5 jaar) vind het erg leuk om samen met mij te haken. Hij wordt er steeds beter in. Dit keer heeft hij een ketting gehaakt voor pandabeer.



Als wij met de jongens op pad gaan, neem ik standaard een haakwerkje mee. Als zij lekker spelen, zit ik lekker te haken. Zo ook van de week, terwijl de jongens heerlijk zaten te spelen aan het meer, in het zand.


En onderweg, als we lekker aan het fietsen zijn komen we soms de leukste dingen tegen, zo ook hier op de dijk, nog geen 2 kilometer van huis, lopen schapen met heel veel lammetjes los over het fietspad heen.


Groetjes Renske



5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie jurken.
leuk dat je zoon ook mee zit te haken, mijn kinderen vinden het maar niks dat mama haakt. Alleen als ze weer eens een sleutelhanger nodig hebben.

Je hebt trouwens een schitterende top aan.
is hier een patroon van????

WOLfje zei

Mooie jurkjes, staan je goed!

Unknown zei

De jurkjes staan je goed!!
Leuk he, die lammetjes!!

Corina zei

leuke jurkjes! wat leuk dat je kinderen er helemaal aan gewend zijn dat je erbij zit te haken en zelf ook meedoen.

Lizette zei

Wat een prachtig leuke jurkjes zeg! Leuke print ook, lijkt net een beetje gehaakt af en toe! :) Groetjes