zaterdag 26 april 2014

Bij mijn ouders deel 3

Mijn moeder bewaard veel dingen, van ons van toen wij klein waren.
Dit vinden de jongens super leuk, want oma heeft heel veel speelgoed, waarvan ze weten, dat toen hun mama klein was, ze er ook mee speelde....
Een van de dingen die ze bewaard heeft, is een trui die ik als klein meisje super veel droeg


Ik was namelijk helemaal dol op punniken. En dan op de ouderwetse manier, dus steek voor steek zelf met een naald, en niet met een modern molentje die snel punnikt.
Ik heb vele kilometers draad opgepunnikt. en zo ook de sliert op deze trui.
Nu is hij weer uit de kast gehaald, en gaat hij naar mn nichtje toe, om weer met trots gedragen te worden...


Mijn jongste zoon heeft heel lief een doosje met eitjes voor me versierd voor de paas dagen.



Groetjes Renske



1 opmerking:

Sofie zei

Knutselen is leuk, hé met de kids... Doe ik dagelijks in mijn klasje ;-)
Kom maar een kijkje nemen op ikblogjijblogt, je kan er weer iets linken ;-)