donderdag 11 september 2014

Patroon van het Regenboog cirkelvest is af!



Vandaag de laatste hand gelegd aan het patroon van het regenboog cirkel vest.
Het patroon is vanaf vandaag te koop via mijn webwinkel. klik HIER .


Patroon voor een regenboog cirkel vest. Ik heb het vest gehaakt met unicat garen, maar elk soort garen wat gehaakt kan wordne met haaknaald 4,5 is geschikt. Het patroon is in 1 maat, en kan gedragen worden van S tm ruime L
Gebruikt garen: geschikt voor haaknaald 4,5, 900 of 1090 meter.
Patroon is aangepast zodat het met de bollen van 900 meter en van 1090 meter van unicat gehaakt kunnen worden
Gebruikte haaknaald: naald 4,5

Het patroon is volledig uitgeschreven.

Het patroon is verkrijgbaar als pdf of als geprint exemplaar. Na betaling ontvang je de pdf zo spoedig mogelijk met de email (uiterlijk binnen 24 uur nadat de betaling bij mij binnen is), de geprintte versie wordt zo spoedig mogelijk met de post verzonden.

Groetjes Renske

1 opmerking:

Ellen zei

Wat een leuk patroon! Misschien kan je de looplengte van het unikatgaren erbij zetten en de benodigde aantal meters. Dat is gemakkelijker om het garen te vervangen want ik heb met garen voor haaknaald 4,5 een veel kleiner project dan mijn zus. Groetjes,
Ellen