zaterdag 21 februari 2015

soms heb je iets in je hoofd, het begin van een nieuw unicat project....



Soms heb ik iets in mn hoofd, en lukt het in 1 keer. Soms heb ik iets in mn hoofd, en lukt het niet in 1 keer, zo ook met mn nieuwe unicat project.

Ik had al een poos een mooie bol staan. Afgelopen dagen ben ik met de jongens gezellig bij mn ouders gaan logeren en was het makkelijk 1 bol mee te nemen. Het idee van mn project had ik al, dus dat moest gaan lukken, dacht ik....
Ik was begonnen aan een leuk model, toen ik bezig was, kwam ik erachter dat ik met een te grote haaknaald werkte, dus het werk maar weer uitgehaald.
Toen begonnen met een kleinere haaknaald. Na weer een stuk gehaakt te hebben, bedacht ik me, dat wat ik wilde helemaal niet ging lukken met deze bol. dan zou eht kleurverloop niet meer goed uitkomen.... Dus maar weer uitgehaald.
Hard zitten denken en brainstormen met mn moeder had ik een ander leuk idee.
Dezelfde steken genomen als wat ik al had, maar dat werd met dit model helemaal niet mooi en kwam niet goed uit. Dus maar weer uitgehaald.
Toen andere stekenpatroon bedacht. Weer begonnen, Ik zet de ketting normaal op met een maatje grotere naald, maar toen ik bezig was, bleek dat toch niet mooi, dus je raad het al, weer uitgehaald.
Toen meteen met de naald begonnen waarmee ik de rest wil doen, en ja, eindelijk werd het naar mn zit! Dit is het begin geworden:

Groetjes Renske

2 opmerkingen:

Unknown zei

Balen zeg!
Mooie kleur, ben benieuwd wat het gaat worden.

Elizabeth zei

wat is dit grappig... het lijkt wel of ik het heb geschreven. herkenbaar dus.
En zelfs dit idee speelde in mijn hoofd toen ik op de creabeurs vorige week al die bolletjes draad zag.
Dit is een leuk patroon.
fijn weekeind.