zaterdag 10 september 2016

Nieuwe fotos van de 2e lossen en vasten cal











Joke heeft een nieuw blog geschreven rondom de 2e lossen en vasten cal deken die binnenkort gaat starten. Ik vond het zelf een erg leuk verhaal om te lezen, en het leukste is, ze heeft de dekens laten zien op haar blog hoe ze worden!
Het hele verhaal vind je hier http://lossenenvasten.nl/mijn-tweede-kindje/

De pakketten zijn in voororder te bestellen via mijn shop. Binnen nederland is het GRATIS verzenden.
Wees er snel bij, want ze gaan enorm hard. En op = op. Ik verwacht ze begin volgende week binnen, en dan verstuur ik de pakketten die betaald zijn meteen!

Er zijn 3 kleurmogelijkheden: Zonsondergang, Sterrenhemel en Maanlicht
De deken wordt 120cm x 180cm.

In ieder pakket vind je genoeg garen voor de hele deken, een speciaal ontworpen leren label EN een vrolijk gekleurd meetlint.

Geen opmerkingen: