vrijdag 19 mei 2017

Bruiloft van mijn zusje, gehaakte kussens en gehaakte slinger



Gisteren was het eindelijk zover, mn zusje is getrouwd!
Het was een super mooie dag. in de ochtend wat regen, maar de middag en avond was het lekker droog en zacht weer.
De jurk heeft mijn moeder samen met zijn zusje bewerkt met kant. Hij is zo mooi geworden!

Als cadeau heb ik 2 kussens gehaakt. Ik kan ze eindelijk aan jullie laten zien.






Ik heb de slopen gehaakt met Scheepjes Softfun. Heerlijk zacht garen
https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/scheepjes-softfun/

Ik gebruikte leuke knoopjes voor het sluiten van de slopen zodat ze ze ook nog makkelijk kan wassen.
https://www.renskecreatief.nl/webshop/benodigdheden/knopen-en-hangertjes/houten-knopen/detail/511/houten-knoopje-handmade-with-love-15-mm-20mm-of-25mm.html

Mijn zusje vond het leuk als we wat versiering maakte. Ik zou iets maken wat nat mocht worden. Dat is deze slinger geworden. Hij hangt bij de ingang van de trouwlocatie, ford Vechten.



We hebben genoten van een heerlijke dag!

Groetjes Renske


2 opmerkingen:

De Breimeisjes zei

Mijn felicitaties voor je zusje en zwager, mooi bruidspaar!
Je eigen omslagdoek staat prachtig bij je feestjurkje :-)
Erg mooi cadeau en super, die zelfgemaakte slinger!
Groetjes,
Akkelien
(debreimeisjes.blogspot.nl)

hobbyloes zei

Erg leuk idee met die kussens en slingers.