zondag 29 oktober 2017

Nieuwsbrief 92

Deze week heb ik weer een leuke aanbieding voor jullie, namelijk 10% korting op de Must have garens van Yarn and colors. Super fijn katoen garen, wat gevombineerd kan worden met bijvoorbeeld catania of phildar coton 3.



De aanbieding van afgelopen week is alleen vanavond nog geldig, 10% korting op alle houten labels.



Ik heb vrijdag bericht gekregen van de groothandel dat de Lossen en Vasten CAL pakketten verzonden zijn. Ik verwacht ze maandag of dinsdag binnen. Er zijn er nog maar een paar te bestellen, wees er snel bij, want op = op!
Verzenden naar Nederland, Belgie en Duitsland is GRATIS bij deze pakketten.



Afgelopen week hebben we heel veel breinaalden sets en haaknaaldensets binnen gekregen van het merk KnitPro. Wil je een andere set dan dat we op voorraad hebben, stuur ons even een mailtje, dan kijk ik of ik hem kan bestellen.






Groetjes Renske

Geen opmerkingen: