zaterdag 11 november 2017

DMC Top This muts, het begin



Van de week kreeg ik deze super leuke garens binnen, Ik had me voorgenomen ze niet aan Thijs te laten zien, maar dat voornemen is mislukt, want hij kwam mijn kantoor binnen toen ik ze in de shop aan het zetten was.
Het is nieuw garen van DMC, Top This. https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/dmc-top-this/

1 bol is genoeg voor het maken van een muts, of een sjaal, met een super schattige knuffel eraan.
Er zijn veel leuke verschillende figuurtjes oa deze


Thijs koos de giraffe. Een vrolijke bol met oranje geel en bruin. Er zitten verschillende soorten garen in verwerkt en de draad lijkt wel gepunnikt, maar dan heel fijn. Hierdoor zie je ook geen knoopjes of zo rondom de overgangen.

Het breien gaat me steeds beter af, en dit is 1 avondje werk tot nu toe.
Als ik ga minderen moet ik wel overstappen naar meer naalden, maar tot nu toe gaat het goed op deze naalden.

Groetejs Renske

Geen opmerkingen: