vrijdag 3 augustus 2018

Nieuwsbrief 130, een zomerse aanbieding

De Hittegolf in Nederland is nog steeds niet voorbij. Zelf vind ik het heel fijn om met warm weer te werken met katoen garens. Deze garens "zweten" minder dan acryl garens.

Ik heb daarom deze week de Must Have garens van Yarn and colors in de aanbieding. Zowel de normale bollen als de mini's. Je kan het garen goed gebruiken voor het haken van amigurumi, maar ook super goed voor leuke kleding.




De garens vind je hier:
https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/must-have-yarn-and-colors/

https://www.renskecreatief.nl/webshop/haak---breigaren/must-have-minis-yarn-and-colors/

 
De CAL pakketten gaan enorm hard! Er zijn er nog maar een paar te bestellen:

Scheepjes heeft bekend gemaakt dat er een super mooie nieuwe CAL komt. De Ubuntu CAL 2018.
Wij verkopen de CAL pakketten in de winkel. Verkrijgbaar in 3 verschillende prijsklasse. Wees er wel snel bij, want de voorraad is beperkt!



Op mijn blog heb ik een artikel geschreven over diverse CAL's:

Wat is een haak CAL?

Ik krijg nog wel eens de vraag, Wat is een CAL? Ik wil je daar graag wat meer over vertellen.

CAL staat voor Crochet ALong, Haak samen. Als je meedoet aan een CAL krijg je iedere week / twee weken of iedere maand een deel van het patroon. Na een x aantal weken heb je alle patroon delen en heb je een mooi project gemaakt.  LEES VERDER


 

De map met Vakantie artikelen is weer leuk gevuld. Er staan diverse nieuwe aanbiedingsartikelen in:

https://www.renskecreatief.nl/webshop/vakantie/

Import1572014119Doosje gevuld met 70 Veiligheidsoogjes in 7 kleuren 12mm in bloemmen doosje7856511-konfetti




 
Ik maakte een video uitleg over mijn Regenboog drakensjaal van Scheepjes Whirl garen die ik van de week af gemaakt heb.

Geen opmerkingen: