zondag 16 september 2018

Bezoek aan de Kreavak, vakbeurs, met oa Nieuwe producten van DenDennis!



1x per jaar is er de Kreavak vakbeurs voor de creatieve branches.
Vandaag was het zover. Ik ben vanmorgen naar Houten gereden om de beurs te bezoeken.
Ik vind het erg leuk om bekende mensen tegen te komen, te speken, ideeën te wisselen, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten.
Er komen weer veel mooie nieuwe producten op de markt aankomende tijd.
Oa de lijn van DenDennis wordt flink uitgebreid met nieuwe pakketten en nieuwe kleuren! Wij gaan ze zeker weer opnemen in ons assortiment!



Ik heb contact gelegd met een aantal leveranciers, en ik ga er over nadenken welke nieuwe producten ik op ga nemen in mijn assortiment aankomende tijd.

Hier wat foto's ter inspiratie:


Groetjes Renske
https://www.renskecreatief.nl/

Geen opmerkingen: