zondag 30 september 2018

Trots op mijn 11 jarige nichtje, Muziekdoos schaapje zelf gehaakt.




Vandaag stuurde mijn 11 jarige nichtje mij deze foto's. Ik ben hier zo enorm trots op! Ze heeft het schaapje helemaal zelf gehaakt met een patroon. Ik weet hoe beroerd het pluizige garen haakt. Daarom ben ik extra trots!

Ze heeft nu ook bedacht wat haar volgende project gaat worden, en daar ben ik helemaal trots op!
Ze wil dekentjes gaan haken voor kinderen in vluchtelingenkampen.

Ik ga dus aankomende dagen eens mijn bakken met restant bollen garen bekijken en kijken of ik leuke restjes heb die ze lekker kan gaan gebruiken in de dekens. Leuke patroontjes heb ik haar al gestuurd, en ben enorm benieuwd hoe haar dekentjes gaan worden!

Groetjes Renske

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Wat leuk en knap gemaakt! En geweldig, haar nieuwe plan.
Handig trouwens voor haar, zo'n tante die vast en zeker wel wat restjes garen voor haar heeft ;-)
Groetjes,
Akkelien