zaterdag 29 september 2018

Workshop Saskia laan, vest haken bij YLA lifestile



Vanmorgen kwam ik op facebook een berichtje tegen van Saskia Laan dat ze onderweg was naar Lochem voor het geven van een workshop filet gehaakt vest.
Er was nog plek vrij, en ik redde het nog kwa reistijd en mn agenda was verder leeg, dus ik ben op pad gegaan naar YLA lifestile in Lochem. Een erg mooie locatie voor het volgen van een workshop.

Ik heb een heerlijke middag gehad, waarin we veel gehaakt hebben, gekletst en geleerd. Ik heb nu 2 bolletjes durable cosy fine opgehaakt en de basis van mn vest is gemaakt. Het vest gaat worden zoals het roze vest op de foto, met een roos in filet haakwerk. Een erg mooi patroon!

Leuk om de poppetjes van Amilishli design van Alexa ook tegen te komen in de winkel!

Ik heb een heerlijke middag gehad en ben vol inspiratie weer naar huis vertrokken.

Groetjes Renske

1 opmerking:

AmilishlyDesigns zei

Dankjewel voor die foto Renske! Ik vroeg het me al af hoe het met YLA Elsa en Sakura was <3