zondag 21 oktober 2018

Breiclub Mystery blanket week 3









De 3e week is af! Daar ben ik erg opgelucht in, want ik vond het een pittige week om te haken.
De rand werd gehaakt in de waistcoatstitch, een steek die voor mij best lastig was om te haken. De steken zijn vrij strak, waardoor ik kramp in mn handen kreeg en echt in etappes moest haken.
Het resultaat vind ik wel weer super leuk! Het patroontje is erg mooi geworden. Daar ben ik enorm blij mee.

Groetjes Renske
https://www.renskecreatief.nl/

Ook mijn ambassadeurscollega’s AkkelienAlexa en Sietske  bloggen over hun mystery avontuur. Zowel de haak als de breideken wordt gemaakt. Ga vooral ook kijken op hun blogs! Wil je onze reis volgen via social media? Onder #MB2018ambassador houden we je op de hoogte van onze voortgang!

Geen opmerkingen: