zondag 28 oktober 2018

Breiclub Mystery blanket week 4









Week 4 van de Mystery blanket 2018 is alweer voorbij.
Ik heb er deze week voor gekozen de steek iets aan te passen. de gebruikte steek vond ik te zwaar om te haken, daarom heb ik gekozen voor de techniek die ook bij mozilla tassen gebruikt worden. Dit haakte voor mij een stuk beter weg.
Helaas heb ik de rand nog niet af gekregen, maar de week is weer voorbij, dus tijd voor een tussenstand. Gelukkig heb ik nog een paar dagen voordat het nieuwe patroondeel uit komt op 1 november.....


Groetjes Renske
https://www.renskecreatief.nl/

Ook mijn ambassadeurscollega’s AkkelienAlexa en Sietske  bloggen over hun mystery avontuur. Zowel de haak als de breideken wordt gemaakt. Ga vooral ook kijken op hun blogs! Wil je onze reis volgen via social media? Onder #MB2018ambassador houden we je op de hoogte van onze voortgang!

Geen opmerkingen: