vrijdag 30 november 2018

Nieuwsbrief 145, Feestdagenkorting bij RenskeCreatief

De feestdagen komen er weer aan. PostNL maakt overuren, daarom is het slim om je feestinkopen snel te doen! Dan zijn ze zeker op tijd bij je binnen.


Wij hebben daarom deze week een leuke aanbieding:

10% korting in de winkel van www.renskecreatief.nl
wanneer je gebruik maakt van de code: Feestdagen2018
Minimale besteding 25 euro
Niet geldig op de boeken en patronen





Speciaal voor de feestdagen hebben we wat leuke tips bij elkaar gezet:
https://www.renskecreatief.nl/c-4650135/cadeau-ideeen/
Durable haakpakket Jolie Noël Ornament
KnitPro Yarn Holders, garen schalen, diverse varianten
KnitPro Row Counter Ring, toerenteller ring
Knitpro Melodies of Life Zing Verwisselbare Naaldpunten Set
Haken@ Home met Bobbi Eden

SMC haakkit HardiCraft  diverse soorten

Durable I love X-Mas haakpakket






Kom je gezellig langs in de (web)winkel?

Groetjes Renske
In deze tutorial laat ik stap voor stap zien hoe ik deze shrug maakte van Scheepjeswol Wanderlust garen. Ik laat zien hoe ik de wolwinder gebruikte, hoe ik de corner to corner steek haak, hoe ik een randsteek haakte rond de mouwen en een tunische rand rondom haakte. Ook leg ik uit hoe ik de shurg in elkaar zette.
Het geschreven patroon vind je hier:  http://renskecreatief.blogspot.com/2018/11/haak-tutorial-en-patroon-voor-de-corner.html

Het garen vind je hier:
https://www.renskecreatief.nl/a-54178707/haak-en-breigaren/scheepjes-wanderlust/
Super leuk kerstpakket van Durable
De lapjesdeken steken CAL is van start gegaan! Woensdag 15-8 kwam het eerste filmpje online!

Ik heb er super veel zin in, en ben erg benieuwd wie er mee gaan doen.

Wanneer je je abonneert op mijn youtube kanaal weet je zeker dat je geen een filmpje gaat missen!

Ik ga proberen iedere maandag, woensdag en vrijdag een filmpje te gaan plaatsen.
Op YouTube zet ik aankomende tijd meerdere keren per week een leuk haakpatroon voor de kerst. Wanneer je je abonneert op mijn video's ontvang je automatisch een bericht als er een nieuw filmpje online is.

Geen opmerkingen: