woensdag 9 januari 2019

Alles is haken vest van Saskia Laan update



Op 29 september heb ik een super leuke workshop gevolgd bij YLA Lifestile van Saskia Laan

zie blogbericht: https://renskecreatief.blogspot.com/2018/09/workshop-saskia-laan-vest-haken-bij-yla.html

Na de workshop is het vest blijven liggen omdat ik oa druk was met de lapjesdeken cal, maar ook met de ubuntu en test haken voor Vicarno.

Nu de lapjesdeken af is, en ik van de week een test vest van Vicarno afgerond heb, heb ik besloten eerst eens wat WIP projecten af te maken. Een ervan is het alles is haken vest van Saskia van Laan.
Ik haak hem met durable cosi fine op naald 6. Dus hij haakt wel lekker door.
Inmiddels heb ik beide mouwen af en kan ik nu verder met het achterpand. In het achterpand wordt een roos gehaakt in de filet steek. Erg leuk om te doen! Wel veel tellen.....

Ik ga er weer met veel zin mee aan de slag en kijk ernaar uit dit lekkere lange vest te kunnen gaan dragen.
Een haakvriendin gaf me de uitdaging dat ik het vest binnen een week af heb. Of me dat gaat lukken is een grote vraag, maar we gaan het zien.....

Groetjes Renske



Geen opmerkingen: