dinsdag 1 januari 2019

Gelukkig nieuwjaar, Terugblik op 2018

Ik wens iedereen een gelukkig en creatief nieuwjaar toe.

Afgelopen jaar is er veel gebeurd, zowel op creatief als op werk gebied.

In maart ben ik gestopt met het werken in de zorg, en ben ik me volledig gaan richten op mijn winkel www.renskecreatief.nl en op onze golfacademie.
Door het stoppen in de zorg heb ik meer ruimte gekregen voor mijn kinderen en voor het ontwerpen.

Ik ben veel actiever geworden op Youtube met mijn account waarmee ik enorme groei heb doorgemaakt.

Ook het haken heb ik veel kunnen doen. Ik heb veel leuke projecten mogen maken en mogen afwerken.

Hier een overzichtje van mijn projecten die ik in 2018 afgemaakt heb.

Groetjes Renske

1 opmerking:

De Breimeisjes zei

Alle goeds, gezondheid en geluk voor 2019!
Een mooi overzicht van het afgelopen jaar, behoorlijk kleurrijk!
Groetjes,
Akkelien