zaterdag 2 februari 2019

Nieuwsbrief 152


Deze week heb ik weer een leuke actie voor je.



Bij besteding van 15 euro of meer ontvang je een GRATIS zakje steekmarkeerders.

Bij besteding van 25 euro of meer ontvang je GRATIS een digitale toerenteller.

Bij besteding van 40 euro of meer ontvang je GRATIS een zakje steekmarkeerders & een GRATIS digitale toerenteller.

De aanbieding van afgelopen week is nog geldig tm morgen avond:
Korting op alle tunische naalden.
Een overzichtje van alle naalden vind je hier:

https://www.renskecreatief.nl/c-4630957/weekaanbieding/

Oa de volgende naalden zijn in de aanbieding:
KnitPro Trendz Tunische haaknaald
Tunische haaknaalden set van 12 bamboo naalden met 1,2 meter draad





In het nieuwe jaar ben ik ook weer wat ruimte aan het maken voor nieuwe artikelen. Daarom ga ik aankomende tijd met grote regelmaat artikelen in de op = op ruimings bak doen. Hou de site in de gaten, voor de nieuwste opruimings artikelen!

https://www.renskecreatief.nl/c-4618522/op-opruiming/



Wollcandy Unikat Feeling 750 meter

Haakpakket 5 soorten Yarn and colors omslagdoek


Groetjes Renske


 
Ik ga de CAL van Haakplein weer filmen. Elke keer als ik een patroondeel af heb, plaats ik een filmpje op youtube met mijn bevindingen.

Geen opmerkingen: