vrijdag 21 juni 2019

Nieuwsbrief 171, De aanbieding van deze week, Nieuw: GRATIS online haakcursus.


Het lekker weer komt er aan samen met de vakantie periode. Voor de vakantie vind ik het altijd ideaal om een haakpakket mee te nemen, dan heb je het patroon, het garen en soms de extra benodigheden bij elkaar om makkelijk mee te nemen. Daarom heb ik deze week diverse haak pakketten in de aanbieding!
Oa deze:
haakpakketten van DenDennis
Dendennis Little Woodland Adventures haakpakketten - Deken roze
Haakpakketten van Hardicraft
SMC haakkit HardiCraft  diverse soorten

Wanten haken pakketten

Haakpakket Zweedse wanten - Svenska Vantar, diverse kleuren

Scheepjes jasbeschermer haken en nog veel meer!

Wheel Guard kit Artist's Bicycle Dress

Alle pakketten hebben hoge kortingen, maar hiervoor geld wel: OP = OP. Dus wees er snel bij!

Alle weekaanbiedingen vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/c-4630957/weekaanbieding/



De aanbieding van afgelopen week is nog het hele weekend geldig: Korting op alle wolwinders en parapluhaspels.
Wolwinder / wolmolen Opri rood wit

Wolwinder parapluhaspel Scheepjes, diverse soorten
Bijna wrijvingsloze houten garen draaischijf / bol draaimolen, Opry
Wolwinder parapluhaspel Scheepjes, ijzer
Alle aanbiedingen vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/c-4630957/weekaanbieding/

We hebben veel nieuwe artikelen binnen gekregen.








Bijvoorbeeld:
Prym Love draaddoorsteker birdy
Opry comfort rolmes 45mm
Madeaira Poluneon 40 multicolor  Crown-box naaigaren
Scheepjes Metropolis Colour Pack, 80 bollen van 10 gram





en nog veel meer....



Op Youtube ben ik een GRATIS online haakcursus voor beginneners gestart. De aankomende tijd probeer ik dagelijks nieuwe steken, handige weetjes, tips enz te plaatsen.
Alle filmpjes tot nu toe vind je hier:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLHh2I3IjiumIcd__jQUnvomPkSXMm9obg

Als je je abonneerd op mijn youtube kanaal krijg je automatisch een berichtje als er een nieuw filmpje online staat.



Regelmatig schrijf ik stukjes over wat ik doe op het gebied van handwerken op mijn blog:

https://renskecreatief.blogspot.com/

Groetjes Renske

Geen opmerkingen: