zaterdag 6 juli 2019

Boekpresentatie en boekreview Waterwereld haken van Bas Den Braver, Zabbez





Vandaag was het eindelijk zover, de boekpresentatie van Waterwereld haken van Bas den Braver bij Wolplein in Zaltbommel.
In februari en maart haakte ik deze super leuke waterdieren en ze lagen rustig te wachten tot ik ze kon laten zien. Deze week kwamen er al regelmatig wat foto's langs, en vandaag zie je ze allemaal!

Ik vertrok vanmorgen rond 10 uur richting Imke van Creimtions. Ze ging gezellig met me mee.
Voor we er erg in hadden waren we een uur verder en reden we de parkeerplaats van Wolplein op.

We hebben de verleiding weerstaan om eerst bij de bolletjes te kijken en zijn meteen richting de boekpresentatie gelopen. Daar stond Bas al, in een echte waterwereld. Wat was het allemaal mooi aangekleed! We keken onze ogen uit. Ondanks het voorproefje wat we op instagram al voorbij hadden zien komen.

Ik kreeg direct van Bas mijn boek, gesigneerd en wel. Het blijft bijzonder dat mn naam voorin het boek vermeld staat als een van de testhakers. Wanneer je dan hoort dat Bas bij de presentatie voor bloggers en youtubers trots verteld heeft over zijn testteam voel jeje helemaal vereerd.



 Hier is Bas mijn boek aan het signeren in de wonderlijke waterwereld.

 Er waren erg leuke gebakjes incl een plaatje met de voorkant van het boek. De gebakjes heb ik laten staan, maar ze waren leuk om op de foto te zetten.









Uiteraard even samen met Bas op de foto bij een van de uitvergrote foto's.


Hier dan mijn exemplaar van het boek, incl de 6 grote figuren die ik gehaakt heb.

Ik maakte weer een filmpje . en vertel het een en ander over het boek. Het filmpje vind je hier:


Groetjes Renske

Geen opmerkingen: