zaterdag 27 juli 2019

Haak tutorial: Gehaakt wiegdekentje Jacco



Maandag is mijn neefje Jacco geboren. We waren toen net een paar dagen weg naar een hotel, en ik had geen garen bij me voor een dekentje. Helaas geen echte wolwinkels in de buurt. Maar uiteindelijk geslaagd bij de action. Een keer erg uit mn comfort sone kwa garen. Want meestal werk ik met de bekende merken. Ik heb Knuffel fant van Creimtions even onder het dekentje gelegd, hij heeft hem alvast goedgekeurd :)


Ik kocht 3 garen cakes in de kleur blauw turquiose en ben gaan proberen. De granny stipe vind ik leuk, maar wat saai. Daarom ben ik gaan uitproberen en kwam uiteindelijk op de combinatie granny stipe, halve stokjes uit. Een heerlijke steek om te haken.
De naam heb ik gehaakt met vasten en de puff steek of bobbel steek. Ook weer zo leuk om te doen!

In het filmpje laat ik de steken zien:

Groetjes Renske

1 opmerking:

Ilse * BY IK * zei

Wat een lief dekentje!
Je neefje boft met zo'n handige tante.
Het filmpje is heel duidelijk. Ik ga 'm onthouden. Bedankt!
Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)