woensdag 17 juli 2019

Knuffel fant vriendje op avontuur, Patroon van Creimtions




Afgelopen dagen heb ik heerlijk de tijd gehad om veel te kunnen haken. Fant vriendje van knuffel olifant is in 2,5 dag uit mn naald gekropen. Vandaag mocht hij op de foto. Eerst zelf op avontuur daarna met knuffel olifant. De knuffels kregen veel bekijks.

Toen ik het scheepjes chunky monkey garen zag, had ik in mn hoofd dat ze met dik garen ideaal zouden zijn voor kinderen van 5-7 jaar, zeker de slurf zou ideaal zijn. Vandaag werd hij even meegenomen door een 6 jarig mannetje. En tot mijn verbazing pakte hij fant vriendje precies zo op, zoals ik in mijn hoofd had :) Missie geslaagd. 

Patroon is weer van Creimtions. http://www.creimtions.nl/patronen/

Groetjes Renske

1 opmerking:

Wies zei

Wat een super leuk olifanten stel. Stoer hoor met die zonnebril op.😀