dinsdag 31 december 2019

Jaaroverzicht 2019, Renske Creatief; haken, breien, naaien, ziek zijn, gezin, handwerken en meer!



Het was een jaar met veel ups, maar ook heftige downs met mijn ziekte. Het leren accepteren dat het even niet gaat zoals ik zou willen. En moet leren een nieuwe balans te vinden in m’n leven in wat gaat en wat niet. We komen van ver. Maar gelukkig zijn we als gezin er voor elkaar. Ik heb meegeholpen met het testen van patronen uit 4 boeken die uitgekomen zijn. Ik heb diverse eigen patronen gemaakt en enorm veel filmpjes op youtube! Bedankt allemaal voor het volgen, het kijken, en alle super leuke reacties! Op naar een nieuw jaar waarin ik hoop dat mijn gezondheid weer beter wordt, en ik heerlijk creatief verder kan gaan! Groetjes Renske https://www.renskecreatief.nl/

Geen opmerkingen: