dinsdag 10 december 2019

Nieuwsbrief, fijne Feestdagen




Vandaag een andere nieuwsbrief dan je van me gewend bent. Ik wil je hele fijne kerstdagen wensen en een gezond en creatief 2020.
Ik heb diverse gratis patronen in mijn winkel staan. Oa van dit kerst kussen. Ik heb hem ontworpen van een tekening van mijn zoon Thijs.
Patroon: KerstmanSter
Het patroon vind je hier: Kerstmanster
 
Ik heb diverse leuke kerst video's op mijn youtube kanaal staan.

Het overzicht van alle kerstvideo's vind je hier: Kerst haak tutorials van Renske Creatief
Een greep uit de video's.
Kerst led bal omhaken

 
Kerst onderzetters haken
kerst waxinelichtjes omhaken
Samen met Imke Crooijmans van Creimtions heb ik deze kerstbomen ontworpen.
Ik hou al jaren een blog bij. Daar vind je allemaal leuke berichten met ideeën voor de kerst. Het blog vind je hier:

http://renskecreatief.blogspot.com/search/label/kerst
We hebben tot de kerst een super leuke give away in de winkel.
Elke betalende klant met een waarde van minimaal 10 euro doet automatisch mee en maakt kans op een cadeaubon ter waarde van 25 euro te besteden in de shop.


Photo

Deze week hebben we weer een leuke aanbieding voor je. 10% korting op alle " kerst" artikelen.
Alle aanbiedingen vind je hier:
https://www.renskecreatief.nl/Weekaanbieding

Bijvoorbeeld op:
Stekenmarkeerder kerstsok
kerst steekmarkeerders


Scheepjes Twinkle

Scheepjes twinkle, super leuk garen met een glitter erin.
Hardicraft Haakpakket Kerstmuis
diverse kerst haak pakketjes.
en nog meer, neem snel een kijkje in de winkel.

 

Geen opmerkingen: