donderdag 21 januari 2021

Haakpatroon Babydeken Nella CAL PDF







Begin 2020 begon ik met het ontwerpen van baby deken Nella. In juli was het patroon beschikbaar.
Ik vind het zo bijzonder om te zien dat er nog steeds interesse is in het patroon, en ik geniet enorm van alle mooie dekens die aan me geshowd worden. Dit geeft me een bijzonder gevoel, dat mensen met plezier werken aan een idee wat ik in mn hoofd had, en dat ik mensen blij kan maken met een mooi project. Er gaat enorm veel tijd zitten in het ontwerpen, het uitschrijven, het testen, en in dit geval ook het filmen. Maar het is al die tijd dik waard!




Haakpatroon Babydeken Nella CAL PDF: Uitgebreid digitaal patroon voor het haken van Babydeken Nella. Het patroon bestaat uit 7 verschillende patroonranden, een tussen rand en de buitenrand. Elk deel is uitgebreid beschreven, voorzien van


Alle filmpjes van Baby deken Nella vind je hier: 


Geen opmerkingen: