vrijdag 15 oktober 2021

boek review; kleurrijk haken en breien met Renske Creatief


Super goed nieuws! Mijn boek is nu als pre-order te bestellen via mijn eigen winkel of via yarnsea. Wanneer je hem bij mij besteld kan ik hem voor je signeren als je dat leuk vind, vermeld dit dan wel even bij de opmerkingen. Ik verwacht de boeken rond 22 oktober te kunnen versturen. De boeken vind je hier: https://www.renskecreatief.nl/PREORDE... Of via Yarnsea: https://yarnsea.com/book/kleurrijk-ha... Wil je een gesigneerd exemplaar, vermeld dit dan bij de opmerkingen in je winkelmandje. Ik verwacht de boeken rond 22 oktober te kunnen versturen In Kleurrijk haken en breien met Renske vind je 13 patronen. De patronen zijn uitgeschreven en daarnaast worden de patronen ondersteund met diagrammen en foto’s. Alle steken die gebruikt worden in het boek worden op YouTube uitgelegd. In het boek vind je de QRcode naar de filmpjes. De meeste patronen zijn goed te maken door beginnende haaksters en breisters, maar ook voor de meer ervaren haaksters en breisters vind je leuke patronen. Volg Renske Creatief op Instagram, Facebook en YouTube voor meer inspiratie en tips! Brei en Haak sjaaltje Janneke Brei sjaaltje Sietske Gehaakte omslagdoek Daniella Gehaakte zigzag sjaal Eveline Gehaakt zomertruitje Fabienne Gehaakt lente truitje Gemma Gehaakt sjaaltje Ilse Gebreid stonewashed sjaaltje Karlijn Gehaakte tas Mighty Gehaakt baby dekentje Nella Gehaakte Sjaal rainbow wave Gehaakte Drakensjaal Pauwla Gebreide Regenboog van Hoop sjaal

Geen opmerkingen: