donderdag 6 november 2008

Zindorf tutorial kaartje nr 143

Vanavond heb ik eindelijk weer eens mn stempel spullen erbij gepakt. Ik heb al bijna 2 weken niet meer zitten te hobbyen, en had nu opeens weer zin en inspiratie. Ik heb een kaart gemaakt emt mn uitdaging, nr. 110 alweer. De stempel is dus van magnolia. Ik heb hem gemaakt volgens de tutorial van zindorf nr 143. Ik heb dit keer gesponst met pigment inkten. Die pakken weer anders dan de dey inkten. ik merk wel dat ik erg moet opletten dat ik niet te donker spons. de dey inkt heb ik redelijk wat van nodig op mn sponsje, maar met de pigmentinkt maar een klein beetje. Zindorf werkt niet met maskeren maar met het embossen van het figuur. Ik denk dat ik maskeren toch mooier vind, dus dat ga ik de volgende keer doen. Ik heb de magnolia ingekleurd met pigmentinkten en mn waterkwast. Het was heerlijk kliederen en mn handen en het stempelsheet zaten lekker onder de inkt, maar ik vind het resultaat erg leuk geworden.

Geen opmerkingen: