dinsdag 6 januari 2009

trap kaartje

Het begin van deze kaart had ik al heel lang liggen. Er moesten alleen nog stempels ed op. Ik heb hem gemaakt op een workshopdag een paar maanden terug. daar was ik wel aan het vouwen en het snijden van het designpapier en het embossen toegekomen maar niet aan het stempelen. Ik vond dat deze kaart wel eens af mocht, dus heb ik dat vanmiddag gedaan. De kaart is in 3 delen gevouwen. Ieder deel is weer een stukje hoger. De tekst is gemat op rood papier. Het embossen heb ik gedaan op colour core cardstok. daar zit een lichter laagje in wat je door het embossen en het opschuren mooi te zien krijgt. Verder een stempel van magnolia en afgemaakt emt bloemetjes. De kaart kan blijven staan.

1 opmerking:

Ageeth zei

Hij is leuk Renske, wat me er aan doet denken is dat ik hem ook nog moet maken :-)