maandag 12 april 2010

Hobbysalonkaart

Vanavond was er een SOL op de hobbysalongroep van de kaartenmakersyahoogroep. Het was een online sol waarbij je iedere keer een hint kreeg waar je je papier moest plakken. Super leuk om te doen, want je hebt van te voren geen idee aan wat voor schets je werkt. Ik moest tussendoor nog "even" mijn stempel mounten, want ik kreeg vandaag de nieuwe magnolia kit binnen. En er zitten toch leuke stempels in!! Na de vorige kit heb ik er zitten twijfelen of ik deze wel zou bestellen, maar ik heb er geen spijt van. De stempel is ingekleurd met copics, en de randen zijn met de airbrush bewerkt. Ben zo blij met het aparaat!!!! De rand heb ik geponst met de martha sterward pons, en ook de bloem heb ik daarmee gemaakt. Vind het resultaat erg leuk geworden.

Geen opmerkingen: