zaterdag 26 juni 2010

Kaartje uit een kaartkit

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het maken van een kaart uit de nieuwste kaartkit van Dolls&decorations die ik gisteren binnen kreeg. Het is echt een super gafe kit. Kon eht niet laten ermee aan de slag te gaan.
Alle materialen komen uit de kit, behalve de 2 vlinder rubons. Die kwam ik toevallig vandaag tegen bij de xenos voor 1 euro per pakje. Bij ons hingen 6 verschillende soorten, en ik kon ze niet laten hangen :) De kleur komt super uit bij dit papier.

4 opmerkingen:

La Vikinga zei

Beautiful material and the card looks really good, too!!

Greetings from Sweden,

Charlotta

Anoniem zei

Leuk kaartje! De kleurtjes passen allemaal goed bij elkaar, evenals het gebruikte materiaal. Mooi gedaan!
Groetjes, Myriam

chantal zei

schitterend kaartje renske
erg leuk gedaan
liefs chantal

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Renske,

Wat een toeval zeg...ik had ook de eerste besteld bij de Dolls

En jammer genoeg vond ik hem voor dat bedrag enorm tegenvallen,zeg nou eerlijk..wat zit er allemaal in voor die eurootjes

Maar desalniettemin
jij hebt er iets leuk van weten te maken!

Liefs
Sonja