donderdag 10 juni 2010

Video: Martha Steward Score board

Van de week was er op een van de yahoogroepen een discussie over de verschillende score boarden. Een van de score borden die langs kwamen was de martha steward score bord. het leuke van dit bord is dat hij bij nederlandse winkels vanaf 20 euro al te krijgen is, dus een stuk goedkoper dan andere merken.
Ook zit er een malletje bij voor het maken van enveloppen. Ik leg in het videootje wat basis dingen erover uit. Veel plezier met kijken.

Groetjes renske

2 opmerkingen:

elisabeth zei

hoi
ben net volger van je blog geworden
wat een leuke blog
ik heb ook pas de martha scrol pal
maar kan er nog niet zo mee overweg
dus kom geregeld even bij je kijken
want ik wil er wel mee om gaan leren gaan

Annette zei

Hoi Renske,

Ik vind het fijn dat je er filmpjes van maakt want ik kan er nog niet zo heel goed mee overweg!

groetjes Annette