zondag 26 september 2010

Mijn nieuwe hobbyhoek

Vandaag deed ik een lade open van een van mijn hobbykastjes toen dat kastje als een lucifer doosje uit elkaar viel. Tja, en waar moet je dan je spullen kwijt..... had toch al te weinig opberg plek naar mijn idee.
Gelukkig was de ikea open, dus zijn we op weg gegaan naar de ikea. daar vonden we een erg leuk kastje, in 2 maten. de smalle was mooi als vervanging van de oude (en nog hoger ook dus nog meer opbergplek) en de brede was wel erg mooi als vervanging van een ander kastje die ik had. De cuttelbug en airbrush kon ik nooit fijn kwijt, dus die stonden meestal op de grond. Maar die hebben nu een mooi plaatsje gekregen op het kastje. en wat een super lekkere lades!! Kan er erg veel in kwijt. Zo kan ik ook weer iets beter op de plank boven mn buro komen, maar ook alle kleine bakjes op mn buro zijn nu opgeruimd. Meestal moet ik zoeken naar een plekje op mijn buro om te kunnen hobbyen, maar hopelijk heb ik nu genoeg ruimte om een redelijk opgeruimd buro te kunnen houden.


Dit is mn hele hobbyhoek in onze woonkamer. 

 De 2 nieuwe kasten.
 Mijn trots, alle bloemen in 1 la. zo hoef ik niet meer 4 verschillende dozen overal vandaan te toveren op zoek naar bloemen, maar heb ik alles bij elkaar.
 la nr 1 met stempels. Allemaal op a5 sheets in flinke stapels. Verbaas me weer over de hoeveelheid die ik heb :)
 la nr 2 met stempels, voornamelijk op houd en een stapel met mn nestabilitys en andere dunne stanzen
 la met plakmiddelen
 la met inkten en embossing poeders
 la met allemaal frutsels, van bloemen, lintjes, uitgestanste figuren enz enz enz
mijn buro met mn kastje met lintjes (zit ook nog een grote la vol emt linten), mn marker kast, mn inkt kast en mn emblisshments kast.

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Leuk! Die kastjes had ik ook in gedachten voor als onze zolder helemaal klaar is.
Groetjes Jolanda

Irma zei

Ohhhhhh dat is een geweldige werkplek geworden Renske !!.
Veel plezier ervan hoor .
Groetjes Irma

nora zei

Oh Renske, wat een mooie kasten heb je gekocht .Lijkt mij ook wel wat.Bij mij staat alles ook her en der.Je hebt het fijn voor mekaar Geniet ervan .Groetjes Nora

Michelle zei

Wow, een goed idee met al jou kastjes. Daar moet ik maar een voorbeeld aan nemen en misschien gauw zelf eens wat veranderen.

Lieve groetjes Michelle

Gonne zei

lijkt met heerlijk van die kasten met veel ondiepe laden. Ziet er goed georganiseerd uit Renske.