vrijdag 27 mei 2011

Nieuw vilt project : Lente slinger

Afgelopen week ben ik begonnen met een nieuw project met vilt. Het wordt een lenteslinger van septembersping. Vind het zelf een erg vrolijke slinger.
Maandag heb ik lekker buiten alle lapjes geknipt. de jongens waren toen heerlijk aan eht spelen, en ik kon ze toch in de gaten houden.
Van de week heb ik de basis in elkaar gezet en was ik met de letter L begonnen en vandaag heb ik de rest van de letters gemaakt.


Vanavond heb ik de kleertjes van 1 van de poppetjes al helemaal gedaan en het 2e poppetje heb ik de legging al gedaan, gaat eigenlijk nog best vlot. Vind het een heerlijk werkje om te doen als de jongens lief spelen, en zo zit ik toch gezellig bij ze, maar kan ik wel mn eigen ding doen. Dat gaat met het kaarten maken toch altijd iets minder makkelijk.....

Geen opmerkingen: