vrijdag 2 december 2011

Plankje opgehangen voor de seizoenstafel


Vanmiddag heb ik eindelijk de plank opgehangen waar ik mijn viltspulletjes op ga zetten. Hij is nog niet echt seizoensgebonden, maar dat wil ik wel gaan doen als ik meer gemaakt heb....... De plank lag al een paar maanden klaar, maar ik moest de boor opzoeken in ons rommelhok, en daar kwam ik steeds neit aan toe. Maar vanmiddag zijn Thijs en ik aan de slag gegaan om de boor te vinden, en het is gelukt :) De plank hangt redelijk recht en ook best stevig dus het vilt moet wel blijven staan. Eindelijk kan ik mijn dingetjes showen in huis. Thijs vind het iig erg mooi (hij is bijna 3 jaar)




Groetjes renske



1 opmerking:

Welkom bij Happy Stamper zei

ooooh wat leuk, als de sint het land uit is, gaan wij hier een kerstdorpje bouwen ook heeeeel erg leuk om te doen,

lieve groetjes
angelique