vrijdag 18 mei 2012

Het avontuur van de naaimachine.

Toen ik dinsdag de nieuwe naaimachine kocht, wist ik dat ik nog een snoetje moest kopen om de naaimachine op onze moderne laptop aan te kunnen sluiten. Dus vanmorgen ben ik met de jongens naar de winkel gegaan voor het halen van het snoertje.
Thuis aangekomen meteen geprobeerd, maar helaas, het werkte niet :( Wat nu?
Dus maar even mn ouders gebeld. Bij mn zusje stond de oude pc van mn vader nog dus die kon ik ophalen. daar zat wel een goede poort op.
Maar de monitor en de andere onderdelen lagen al bij mn ouders. Dus op naar mn ouders.....
Daar hebben we lekker meegelunched, en toen weer naar huis. Gelukkig lukte het nu meteen om de naaimachine aan te sluiten en patronen op de naaimachine te zetten. Het betekende alleen wel, dat ik mn hele hobbyhok weer op zijn kop moest gaan zetten..... Maar het is allemaal gelukt, en ik ben meteen aan de slag gegaan.

Begonnen met het uitproberen van een patroon op een stukje katoen. Dat ging al super leuk. En de jongens genoten ervan, want er kwam zomaar een mooi plaatje op de stof. Mn garen werd aangegeven en niels hielp mee met het uitkiezen van de kleuren.

Daarna een broek van niels gerepareerd. Hij kwam met een mooi groot gat in zijn broek thuis, maar verder was de broek nog prima. Dus er een stoere jongens broek van gemaakt.

Groetjes Renske





Geen opmerkingen: