woensdag 4 juli 2012

De vorderingen van mijn zomertrui

Afgelopen weekend ben ik verder gegaan met mn trui van scheeljeswol. Ik was aan het breien op goedkope rondbreinaalden van de wibra, maar dat werd geen succes. Mn draden bleven steeds hangen en ik deed uiteindelijk bijna een half uur over 1 pen. Ik raakte helemaal gefrustreerd. Ik ben toen gaan zoeken op internet en kwam bij klaziens creatie  rondbreinaalden van het merk addi tegen. Ik heb ze besteld en dinsdag had ik ze al in huis. Ik ben er toen meteen mee verder gegaan, en wat breien ze lekker. De draden glijen over de naalden heen en ik merk helemaal niks van de overgang van de draad naar de naald toe. Wat ben ik blij dat ik deze naalden gekocht heb.
Vandaag heb ik een poosje in de dierentuin zitten te breien terwijl de jongens lekker aan het spelen waren in de speeltuin. Frank heeft toen wat foto's van me gemaakt terwijl ik lekker bezig was.

Groetjes renske





Geen opmerkingen: