donderdag 10 januari 2013

auto speelmat en vorderingen van de gehaakte sprei

Vanmorgen lekker een ochtend voor mezelf. Thijs aan eht wennen op school, niels op school en Frank werken. Dus lekker tijd voor mezelf.
Ik ben begonnen met het zigzaggen van een nieuwe lap stof die doorgewassen moest worden.
daarna lekker aan de slag gegaan met een project wat ik al lang wil maken, een auto speelmat. We gaan vaak op pad en de jongens willen dan autos meenemen, alleen die zwerven dan door mn hele tas heen. Nu heb ik een speelmatje gemaakt die opgerold kan worden, net als de haaknaaldenmapjes en de stiftenmapjes die ik gemaakt heb in het verleden.
De achterkant is van een oud dekbedhoes van de jongens met autos erop. De weg is van een oud thirt van frank. Zo heb ik oud en nieuw samengevoegd tot een leuk nieuw projectje. EN deze is zeker voor herhaling vatbaar.....




Vandaag weer lekker zitten haken aan de sprei. De vorderingen zijn niet zo snel te zien, doordat iedere ronde weer groter wordt. Maar het begint al een flinke lap te worden. Het is heerlijk om met al die kleuren bezig te zijn.....

Groetjes Renske


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een mooie mat! Daar gaan de jongens veel plezier aan beleven! Ik ben ook blij dat je sprei nu helemaal terug in orde is! Ze wordt vast prachtig!